Bludiště
Ve hře jsou 2 druhy bludiště, jedny do kterých se dostanete pomocí úkolu v taverně a druhé, do kterých se dostanete přes expedice... tyto bludiště jsou v kazdé lokaci na pevném místě tak se to tu pokusím rozdělit aby to dávalo smysl, spolu s nejčastějšíma příšerama v dané lokaci...
V Itálii jsou úkolová bludiště, do kterých se dostanete pomocí úkolu u Stážného v Taverně. Tento quest lze zrušit a můžete jej plnit buďto v Aréně, Taverně nebo u Vetešníka/Achymisty (pro tyto 2 je stejné bludiště). Je mnoho kombinací těchto "úkolových bludišt, proto je nebudu rozepisovat jako později neúkolová bludiště.
Pak jsou neúkolová, do kterých můžete kdykoliv a ty jsou v lokacích Temnoles, Mlžné hory, Prastarý chrám, Barbaská vesnice a Vlčí jeskyně. Narozdíl od bludišť do kterých se dostanete pomocí úkolu, nemůžete tyto bludiště zrušit a po přijmutí máte týden na dobití bludiště a až potom se zruší. Tyto bludiště sou pokaždé stejná, se stejnýny příšerami a jedím bossem na konci.
Aréna
Příšery
Vzteklý Teuton / Kerberos / Jungsamnit / Lev
Murmillo / Odporný dobrodruh / Pantinus Imperator / Strážný s oštěpem
Tarantule / Vandal / Válečný slon / Wild Pig
Bossové
Amici Mundi / Balihan / Jedovatý pavouk
Taverna
Příšery
Vandal / Barbar / Bersekr / Kerberos
Essedarius / Hoplít / Jungsamnit / Medůza
Odporný dobrodruh / Psanec / Pirát / Tarantule
Thráčan / VooDoo válečník
Bossové
Harpyje babylónská / Merzitus Vino / Dotěrný obdivovatel / Černý rytíř
Vetešník, Alchymista
Příšery
Berserker / Dezertér / Harpyje / Leopardí válečník
Šílený rozparovač / Obrovská krysa / Kostlivec válečník / Tarantule
Bossové
Four Fingers / Rattan Veliký / Vládce bažin / Teclacor
Mlžné hory - Dračí pevnost (od úrovně 20)
To je vždy něco zvláštního, když vstupujete do dračí sluje - alespoň to říká každá vdova po odvážném hrdinovi. Věhlas, sláva a dračí hnízdo očekávají statečné. Drahokamy, zlato, kouzelné věci a zlatá vejce od zlatých slepic ! Jeskyně je celá protkána pavučinami, obývaná monstry, prorostlá jedovatými rostlinami, plná smrtelných pastí a nasáklá krví. Kdokoliv odmítne do jeskyně vstoupit má důvod - ale také nezíská za své činy žádný věhlas!
Úkol
Tento úkol je nutný pro cestovní povolení do Afriky.
1. Probojuj si cestu do systému jeskyní
2. Pohni pákou a zabezpeč propadliště
3. Ukaž Minotaurovi, že jsi silnější než on
BOSS: Gernash
Příšery
Kerberos / Bojový plavec / Minotaur
Boss Gernash
Temnoles - Gustavovo venkovské sídlo (od úrovně 10)
Hluboko ukryta v tmavém lese je cesta, chráněná temně vypadajícími stromy. Poryvy studeného vzduchu vyvolávají u každého poutníka husí kůži. Temná přitomnost zla bere každou naději a vládne zde mrtvé ticho.
Úkol
1. Probojuj si cestu skrz skupinu šílených rozparovačů
2. Probojuj si cestu na jih
BOSS: King Gustavo
Příšery
Medvěd / Šílený rozparovač / Medůza / Wild Pig
Boss King Gustavo
Barbarská vesnice - Zaghrashsova pevnost (od úrovně 100)
Kdo by si kdy pomyslel, že barbaři jsou schopni vybudovat tak dobře chráněnou pevnost ? Ve věžích jsou lučištníci a před hlavní branou jsou strážci. Je znát vliv římských legií. Skrz pootevřenou bránu jsou vidět nějaké nejasné magické aktivity.
Úkol
1. Od hlídky získej klíče od věží.
2. Zabij strážce brány.
3. Je tady velké nebezpečí, že se ze strážních věží snese mračno šípů. Proklouzni do každé věže, vyčisti ji a zabezpeč si tak cestu na dvůr.
- a. Neutralizuj ohrožení Západní věží
- b. Neutralizuj ohrožení Jižní věží
- c. Neutralizuj ohrožení Východní věží
- d. Neutralizuj ohrožení Severní věží
4. Zachraň vesničana před uhořením
BOSS: Zagrash
Příšery
Dezertér / Válečný druid / Medůza
Boss Zagrash
Prastarý chrám - Skrytý hrob (od úrovně 70)
Zašlá pompéznost nám dává pouze tušit, jak mocní museli stavitelé být. Zevnitř se ozývá agresivní klepání a nějaké brblání. Vykradači hrobů zkoušejí své štěstí. Kromě nich dvou je hala prázdná. Jediné, co upoutává pozornost kromě vykopaných děr, je špinavá fontána a překrásná nástěnná malba.
Úkol
Vykradač hrobů a jeho přisluhovač hledají klíč k tajnému vstupu do tajemného chrámu. Oba je přemož a získej ten klíč.
1. Zabij vykradače hrobů
2. Poraž jeho přisluhovače
3. Přemož strážní psy
4. Analyzuj rozbitou past
5. Probojuj si cestu skrze kostlivce
BOSS: Nekromar
Příšery
Kerberos / Grave Robber / Přisluhovač / Kostlivec válečník
Zombie
Boss Nekromar
Vlčí jeskyně - Jeskyně temných pletich (od úrovně 40)
Nasládlý pach rozkládajících se mrtvol naplňuje celý vstupní prostor a každý může slyšet praskání kostí. Vlčí smečka se shromáždila před vstupem do jeskyně a každý, kdo chce projít dál, se bude muset nejprve přes hladové vlky probojovat.
Úkol
Tento úkol je nutný pro cestovní povolení do Germánie.
1. Vyčisti vstup od vlčí smečky
2. Najdi klíč pro vstup
3. Najdi klíč k bráně do krápníkové jeskyně
BOSS: Pekelný pes
Příšery
Vlk / Pekelný trpaslík / Odporný dobrodruh
Boss Pekelný pes