DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 07.12.2008 10:20:11 

Gladiatus server 9 / Firma G.R.G.WM.CS

Bludiště-Afrika

Úkolová bludiště

Tržiště

Soubor:1128.jpg

Zloději?

Zloději se schovávají ve skladišti na tržišti... Šéf tržiště tě prosí, aby ses na to podíval. Myslí si, že zahlédl jak zloději zalézají do přízemí, aby tam vykopali tajný tunel. Buď prosím opatrný, až to dnes v noci půjdeš prozkoumat.


1. Prozkoumej podstavec sochy

2. Prohledej skladiště

3. Prohledej chlév

Medicinman / Sagittarius / Thráčan

Soubor:1 1 16.jpgSoubor:1 1 17.jpgSoubor:1 26.jpg

BOSS - Ku-unto

Soubor:1_1_15.jpg

Zahrajte mi píseň stráží

Skupina divokých banditů přemohla stráže na tržišti, a nyní je ponižuje. Jeden strážný drží druhého na ramenou a kolem krku má loutnu, na kterou musí hrát melodie. Bandité se jim smějí. Bohužel pro naše stráže by bylo velmi těžké je napadnout přímo, takže se protáhni dozadu, napadni je ze zálohy a osvoboď ty chudáky.


1. Potichu zlikviduj bandity v chlévě

2. Potichu zabij bandity v chatrči s kořením

3. Potichu zabij bandity, kteří vyjdou z chladírny

Sagittarius / Sekyrník / Voodoo zaklínač

Soubor:1 1 15.jpgSoubor:2 1 16.jpgSoubor:1 1 1.jpg

BOSS - Frank

Soubor:1_1_15.jpg

Stopy v písku

Na tržišti se v poslední době dějí podivné věci. Každé ráno musí šéf tržiště posbírat úlomky z mnoha rozbitých amfor a také uklidit plno kokosových ořechů, které se válejí u těch rozbitých amfor. Což je, samozřejmě, velmi podivné a potřebuje to prozkoumat. Šéf tržiště říká, že bys mohl mít dobrý přehled z vrcholku přepravníku.


1. Jak obhlížíš situaci ciítíš, jak se ti něco plazí po noze. Zbav se hadů

2. Po dlouhém čekání se do tábořiště prosmýknou podivné postavy. jejich vůdce zamíří přímo ke kokosovým ořechům. Rozběhne se a hodí ořech přímo na skupinu amfór. Musíš zabránit dalšímu ničení. Zabij zloděje v chatrči s kořením

3. Zabij zloděje v chladírně

Plivající kobra / Eagle-Bail / Škorpion válečník

Soubor:1 1 6.jpgSoubor:2 1 12.jpgSoubor:2 1 15.jpg

BOSS - Martok Gutmann

Soubor:2_1_14.jpg

Roztomilé zvířátko

Tomu nebudeš věřit ! Šéf tržiště shromaždujě neobvyklá zvířata. Věděl moc dobře, že drak je něco zvláštního, ale bohužel nevěděl, že má i kouzelnou moc. Nyní se stráže i zvířata chovají poněkud divně - jako by je někdo na dálku ovládal. Naštěstí ještě nenašli klíč od drakovy cely. Přesto že ten drak je něco mimořádného, měl bys ho zabít. A vše, co Draco ovládá, zabij taky.


1. Dostaň se na dvůr

Drak sedí v jeskyni a pozoruje tě. Buď připraven na to, že po tobě hodí vše, co bude moci.

2. Proveď překvapivý útok z chatrče s kořením

3. Proveď překvapivý útok z chladírny

4. Proveď překvapivý útok ze skladu kokosů

Hoplít / Štítonoš / Lev / Plivající kobra

Soubor:1 17.jpgSoubor:1 1 9.jpgSoubor:1 1 2.jpgSoubor:1 1 6.jpg

BOSS - Darmoscha

Soubor:2 2.jpg

Zelená krabice

Jeden z mých pomocníků pro mě něco schoval v chladírně. Je to uloženo v zelené krabici. Doporučuji ti, aby jsi nejprve přemohl stráže a potom zabil tygra, který číhá v před tábořištěm, a to vše ještě před tím, než tě někdo spatří a tygra na tebe pošle. Pak už by tvoje cesta do tábořiště měla být bezpečná.


1. Potichu se dostaň do skladiště

2. Zabij šavlozubého tygra

Hoplít / Šavlozubý tygr

Soubor:1 17.jpgSoubor:2 1 7.jpg

BOSS - Flametongue

Soubor:1 2 1.jpg

Vetešník, Alchymista, Žoldák

Soubor:11 26.jpg

Nový věk VooDoo

Za temných nocí je Alchymistova zahrádka docela neklidná. Schází se tam několik šamanů a ti vyvolávají v lidech neklid. Tvrdí, že duchové se obracejí proti `okupační síle` - čímž myslí nás, Římany - a že nová éra voodoo přichází. Uhas jejich životy a ukaž jim, že nás duchové nemohou ohrozit.


1. Zahrab noru

2. Získej přístup skrz pumpu

Kostlivec valecnik / Mumie

Soubor:1 29.jpgSoubor:1 1 19.jpg

BOSS - Wu-Dan

Soubor:1_2_1.jpg

Předposlední ztichnutí

Kdo by si pomyslel, že ten starý Alchimista je tak silný ? Včera večer byl napaden zloději a dva z nich vyřadil z příštích akcí. Těla leží v jeho místnosti, kde míchá lektvary. Dal si pauzu v kopání hrobů a prosí tě, abys to dokončil. Pokud si přichvátneš, stihneš tam dojít ještě před divokými zvířaty.


1. Prozkoumej zvuky u pumpy

2. Prozkoumej zvuky nedaleko míchárny

Leopard / Plivající kobra

Soubor:1 7.jpgSoubor:1 1 6.jpg

BOSS - Reanimator

Soubor:2_8.jpg

Vykopávky se zrádci

Alabama Jonas začal s vykopávkami nedaleko Alchymistovy zahrádky. Něco se ale pokazilo, a jeho asistenti se nyní schovávají v místnosti na míchání lektvarů. Prý vykopal hadí hnízdo nedaleko jahodového záhonu a na hlavním nalezišti našli něco velkého s kusadly. Nejpreve se prosím postarej o asistenty a hady a potom se podívej na tu velkou věc. Možná budeš mít štestí a ta věc chcípne mezitím sama.


1. Postarej se o hadí hnízdo

2. Potrestej asistenta

Plivající kobra / Veles

Soubor:1 1 6.jpgSoubor:1 1 15.jpg

BOSS - Ohnivý drak

Soubor:2_2.jpg

Doupě

Přišel ke mě rozrušený Alchymista, že málem spadl do nory, když chtěl zalít bylinky v jeho zahrádce. Podle jeho slov zahlédl gigantického brouka. Takže by ses na to měl asi podívat.

1. Zdolej zloděje

2. V tábořišti něco šramotí Prozkoumej šelest

Strážný s oštěpem / Obrovská krysa

Soubor:1 1 5.jpgSoubor:1 31.jpg

BOSS - Bugmon

Soubor:1 1 13.jpg

Stáje

Soubor:11 21.jpg

Oči široce zavřené

Příliš dlouho jsme arogantně ignorovali sílící kouzelnou moc domorodců, ale nyní je jasné, že je to tak. Jeden z jejich šamanů seslal kouzlo na divoká zvířata a nyní sedí na vrcholku stromu na pastvinách. Stráže jsou vystrašené, takže proto jsi byl zavolán ty.

1. Zabij divoká zvířata u koryta

2. Zabij divoká zvířata nedaleko plotu

3. Zabij divoká zvířata nedaleko sýpky

Šavlozubý tygr / Leopard

Soubor:2 1 7.jpgSoubor:1 7.jpg

BOSS - Papa Illia

Soubor:1 2 2.jpg

Pojďme za supy

Zloději koní nejraději pracují pozdě v noci. Připlíží se z plání a zmocní se koní. A pak se radostně ukrývají za silem a za skálou. Pokud najdeš jejich velitele, potěš jeho tělem supy.

1. Vyžeň zloděje koní od sýpky

2. Vyžeň zloděje koní z kopce

3. Vyžeň zloděje koní od plotu

Voodoo zaklínač / Strážný s oštěpem

Soubor:1 1 1.jpgSoubor:1 1 5.jpg

BOSS - Voodoo Kahn

Soubor:1_1_11.jpg

Na zemi je kůň

Podkoní potřebuje tvou pomoc. Když chtěl dnes ráno nakrmit koně, tak našel jen ohlodané kosti. Chtěl se na to lépe podívat, ale byl napaden harpyjemi, které mají hnízdo ve starém baobabu. Divoká zvířata cítí pach mršin a nyní se sem stahují. Takže, tento nelehký úkol svěřím tobě.

1. Zabraň dalším divokým zvířatům dostat se na pastviny

2. Rozežeň divoká zvířata v kopuli

3. Rozežeň divoká zvířata u plotu

4. Rozežeň divoká zvířata u koryta

Lev / Tarantule / Pantinus Imperator

Soubor:1 1 2.jpgSoubor:1 1 7.jpgSoubor:1 1 8.jpg

BOSS - Krvežíznivá harpyje

Soubor:1_1.jpg

Neúkolová bludiště

Jeskyňe krve - Pyrova komnata (od úrovně 40)

Soubor:11 7.jpg

Z jeskyně vychází zetlelý puch. Nezažiješ tam zrovna lehké časy. Kdokoliv vstoupí do jeskyně, musí být připraven na setkání se smrtícímí zvířaty a hnilobou. Pavučiny a odporní brouci redukují radost z prozkoumávání na minimum.

Úkol

Tento úkol je nutný pro cestovní povolení do Germánie.

1. Utlum proud škorpiónů

Našel jsi troje dveře. Nad každými dveřmi je nějaký druh zámku s třemi kulatými barevnými dírami.

2. Najdi fialový kámen

3. Najdi zelený kámen

4. Najdi modrý kámen

BOSS: Pyro

Příšery

Pantinus Imperator / Tarantule / Plivající kobra / Šaman

Soubor:1_1_8.jpg Soubor:1_1_7.jpg Soubor:1_1_6.jpg Soubor:1_1_10.jpg

Boss Pyro

Soubor:1_2_1.jpg

Chrám VooDoo - Chrám zhouby (od úrovně 30)

Soubor:11 5.jpg

Je ohromnující, co zde primitivní Umpoktové dokázali. Důmyslná opevnění a pasti jsou připraveny na každého nezvaného návštěvníka tohoto místa pohanského voodoo. Pro statečné, ale i ustrašené dobrodruhy, je to místo, kde mohou najít život anebo smrt.

Úkol

1. Deaktivuj sluneční past

2. Obejdi zničenou cestu

3. Vybojuj 4 štíty, aby ses dostal bezpečně přes propast

BOSS: Themba

Příšery

VooDoo válečník / Krokodýl nilský

Soubor:1_1_11.jpg Soubor:1 1 4.jpg

Boss Themba

Soubor:1_2_3.jpg

Vesnice Umpoktů - Místo slavností (od úrovně 80)

Soubor:11 3.jpg

Falanga místních válečníků blokuje zvědavcům cestu ke středu vesnice. Slavnost je připravena. Těžko ale můžeš poznat, co bude servírováno. Šaman zapaluje oheň a háže do něj nějaký prach. Vítr roznáší na všechny strany vůni skořice. Najednou se celá vesnice rozezpívá a začne se pohupovat nahoru a dolů. To je tvoje šance jak zneškodnit stráže a nebýt při tom spatřen.

Úkol

1. Dostaň se do vesnice

2. Zamez ohrožení od šamana

3. Ubraň se útočícím válečníkům

4. Naštvi Papu Sasama a zabij jeho zvířátko

5. Zabij strážce Papy Sasama

BOSS: Papa Sasama

Příšery

Vesničan / Šaman / VooDoo válečník / Krokodýl nilský

Soubor:1_1_9.jpg Soubor:1_1_10.jpg Soubor:1_1_11.jpg Soubor:1_1_4.jpg

Strážný s kopím

Soubor:1_1_5.jpg


Papa Sasama

Soubor:1_2_2.jpg

 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek