Úkolová bludiště
Tržiště
Zloději?
Zloději se schovávají ve skladišti na tržišti... Šéf tržiště tě prosí, aby ses na to podíval. Myslí si, že zahlédl jak zloději zalézají do přízemí, aby tam vykopali tajný tunel. Buď prosím opatrný, až to dnes v noci půjdeš prozkoumat.
1. Prozkoumej podstavec sochy
2. Prohledej skladiště
3. Prohledej chlév
Medicinman / Sagittarius / Thráčan


BOSS - Ku-unto
Zahrajte mi píseň stráží
Skupina divokých banditů přemohla stráže na tržišti, a nyní je ponižuje. Jeden strážný drží druhého na ramenou a kolem krku má loutnu, na kterou musí hrát melodie. Bandité se jim smějí. Bohužel pro naše stráže by bylo velmi těžké je napadnout přímo, takže se protáhni dozadu, napadni je ze zálohy a osvoboď ty chudáky.
1. Potichu zlikviduj bandity v chlévě
2. Potichu zabij bandity v chatrči s kořením
3. Potichu zabij bandity, kteří vyjdou z chladírny
Sagittarius / Sekyrník / Voodoo zaklínač


BOSS - Frank
Stopy v písku
Na tržišti se v poslední době dějí podivné věci. Každé ráno musí šéf tržiště posbírat úlomky z mnoha rozbitých amfor a také uklidit plno kokosových ořechů, které se válejí u těch rozbitých amfor. Což je, samozřejmě, velmi podivné a potřebuje to prozkoumat. Šéf tržiště říká, že bys mohl mít dobrý přehled z vrcholku přepravníku.
1. Jak obhlížíš situaci ciítíš, jak se ti něco plazí po noze. Zbav se hadů
2. Po dlouhém čekání se do tábořiště prosmýknou podivné postavy. jejich vůdce zamíří přímo ke kokosovým ořechům. Rozběhne se a hodí ořech přímo na skupinu amfór. Musíš zabránit dalšímu ničení. Zabij zloděje v chatrči s kořením
3. Zabij zloděje v chladírně
Plivající kobra / Eagle-Bail / Škorpion válečník


BOSS - Martok Gutmann
Roztomilé zvířátko
Tomu nebudeš věřit ! Šéf tržiště shromaždujě neobvyklá zvířata. Věděl moc dobře, že drak je něco zvláštního, ale bohužel nevěděl, že má i kouzelnou moc. Nyní se stráže i zvířata chovají poněkud divně - jako by je někdo na dálku ovládal. Naštěstí ještě nenašli klíč od drakovy cely. Přesto že ten drak je něco mimořádného, měl bys ho zabít. A vše, co Draco ovládá, zabij taky.
1. Dostaň se na dvůr
Drak sedí v jeskyni a pozoruje tě. Buď připraven na to, že po tobě hodí vše, co bude moci.
2. Proveď překvapivý útok z chatrče s kořením
3. Proveď překvapivý útok z chladírny
4. Proveď překvapivý útok ze skladu kokosů
Hoplít / Štítonoš / Lev / Plivající kobra



BOSS - Darmoscha
Zelená krabice
Jeden z mých pomocníků pro mě něco schoval v chladírně. Je to uloženo v zelené krabici. Doporučuji ti, aby jsi nejprve přemohl stráže a potom zabil tygra, který číhá v před tábořištěm, a to vše ještě před tím, než tě někdo spatří a tygra na tebe pošle. Pak už by tvoje cesta do tábořiště měla být bezpečná.
1. Potichu se dostaň do skladiště
2. Zabij šavlozubého tygra
Hoplít / Šavlozubý tygr

BOSS - Flametongue
Vetešník, Alchymista, Žoldák
Nový věk VooDoo
Za temných nocí je Alchymistova zahrádka docela neklidná. Schází se tam několik šamanů a ti vyvolávají v lidech neklid. Tvrdí, že duchové se obracejí proti `okupační síle` - čímž myslí nás, Římany - a že nová éra voodoo přichází. Uhas jejich životy a ukaž jim, že nás duchové nemohou ohrozit.
1. Zahrab noru
2. Získej přístup skrz pumpu
Kostlivec valecnik / Mumie

BOSS - Wu-Dan
Předposlední ztichnutí
Kdo by si pomyslel, že ten starý Alchimista je tak silný ? Včera večer byl napaden zloději a dva z nich vyřadil z příštích akcí. Těla leží v jeho místnosti, kde míchá lektvary. Dal si pauzu v kopání hrobů a prosí tě, abys to dokončil. Pokud si přichvátneš, stihneš tam dojít ještě před divokými zvířaty.
1. Prozkoumej zvuky u pumpy
2. Prozkoumej zvuky nedaleko míchárny
Leopard / Plivající kobra

BOSS - Reanimator
Vykopávky se zrádci
Alabama Jonas začal s vykopávkami nedaleko Alchymistovy zahrádky. Něco se ale pokazilo, a jeho asistenti se nyní schovávají v místnosti na míchání lektvarů. Prý vykopal hadí hnízdo nedaleko jahodového záhonu a na hlavním nalezišti našli něco velkého s kusadly. Nejpreve se prosím postarej o asistenty a hady a potom se podívej na tu velkou věc. Možná budeš mít štestí a ta věc chcípne mezitím sama.
1. Postarej se o hadí hnízdo
2. Potrestej asistenta
Plivající kobra / Veles

BOSS - Ohnivý drak
Doupě
Přišel ke mě rozrušený Alchymista, že málem spadl do nory, když chtěl zalít bylinky v jeho zahrádce. Podle jeho slov zahlédl gigantického brouka. Takže by ses na to měl asi podívat.
1. Zdolej zloděje
2. V tábořišti něco šramotí Prozkoumej šelest
Strážný s oštěpem / Obrovská krysa

BOSS - Bugmon
Stáje
Oči široce zavřené
Příliš dlouho jsme arogantně ignorovali sílící kouzelnou moc domorodců, ale nyní je jasné, že je to tak. Jeden z jejich šamanů seslal kouzlo na divoká zvířata a nyní sedí na vrcholku stromu na pastvinách. Stráže jsou vystrašené, takže proto jsi byl zavolán ty.
1. Zabij divoká zvířata u koryta
2. Zabij divoká zvířata nedaleko plotu
3. Zabij divoká zvířata nedaleko sýpky
Šavlozubý tygr / Leopard

BOSS - Papa Illia
Pojďme za supy
Zloději koní nejraději pracují pozdě v noci. Připlíží se z plání a zmocní se koní. A pak se radostně ukrývají za silem a za skálou. Pokud najdeš jejich velitele, potěš jeho tělem supy.
1. Vyžeň zloděje koní od sýpky
2. Vyžeň zloděje koní z kopce
3. Vyžeň zloděje koní od plotu
Voodoo zaklínač / Strážný s oštěpem

BOSS - Voodoo Kahn
Na zemi je kůň
Podkoní potřebuje tvou pomoc. Když chtěl dnes ráno nakrmit koně, tak našel jen ohlodané kosti. Chtěl se na to lépe podívat, ale byl napaden harpyjemi, které mají hnízdo ve starém baobabu. Divoká zvířata cítí pach mršin a nyní se sem stahují. Takže, tento nelehký úkol svěřím tobě.
1. Zabraň dalším divokým zvířatům dostat se na pastviny
2. Rozežeň divoká zvířata v kopuli
3. Rozežeň divoká zvířata u plotu
4. Rozežeň divoká zvířata u koryta
Lev / Tarantule / Pantinus Imperator


BOSS - Krvežíznivá harpyje
Neúkolová bludiště
Jeskyňe krve - Pyrova komnata (od úrovně 40)
Z jeskyně vychází zetlelý puch. Nezažiješ tam zrovna lehké časy. Kdokoliv vstoupí do jeskyně, musí být připraven na setkání se smrtícímí zvířaty a hnilobou. Pavučiny a odporní brouci redukují radost z prozkoumávání na minimum.
Úkol
Tento úkol je nutný pro cestovní povolení do Germánie.
1. Utlum proud škorpiónů
Našel jsi troje dveře. Nad každými dveřmi je nějaký druh zámku s třemi kulatými barevnými dírami.
2. Najdi fialový kámen
3. Najdi zelený kámen
4. Najdi modrý kámen
BOSS: Pyro
Příšery
Pantinus Imperator / Tarantule / Plivající kobra / Šaman
Boss Pyro
Chrám VooDoo - Chrám zhouby (od úrovně 30)
Je ohromnující, co zde primitivní Umpoktové dokázali. Důmyslná opevnění a pasti jsou připraveny na každého nezvaného návštěvníka tohoto místa pohanského voodoo. Pro statečné, ale i ustrašené dobrodruhy, je to místo, kde mohou najít život anebo smrt.
Úkol
1. Deaktivuj sluneční past
2. Obejdi zničenou cestu
3. Vybojuj 4 štíty, aby ses dostal bezpečně přes propast
BOSS: Themba
Příšery
VooDoo válečník / Krokodýl nilský
Boss Themba
Vesnice Umpoktů - Místo slavností (od úrovně 80)
Falanga místních válečníků blokuje zvědavcům cestu ke středu vesnice. Slavnost je připravena. Těžko ale můžeš poznat, co bude servírováno. Šaman zapaluje oheň a háže do něj nějaký prach. Vítr roznáší na všechny strany vůni skořice. Najednou se celá vesnice rozezpívá a začne se pohupovat nahoru a dolů. To je tvoje šance jak zneškodnit stráže a nebýt při tom spatřen.
Úkol
1. Dostaň se do vesnice
2. Zamez ohrožení od šamana
3. Ubraň se útočícím válečníkům
4. Naštvi Papu Sasama a zabij jeho zvířátko
5. Zabij strážce Papy Sasama
BOSS: Papa Sasama
Příšery
Vesničan / Šaman / VooDoo válečník / Krokodýl nilský
Strážný s kopím
Papa Sasama